söndag 29 maj 2011

Första dagen på mitt nya jag..

Idag fick de bli. Idag startade jag att äta mina sopport och shaker. Måste erkänna att maten i sig är inte så värst dålig men bara gudarna vet hur detta ska sluta. Jag e hungrig! Inte konstigt då jag enbart fått i mig 600kcal idag!!!!!!!!!!!
Dessutom tycker jag att det är sååå svårt att få i mig allt vatten som jag ska ha.
jag som är så dålig på att dricka i vanliga fall och tycker att enbart vatten är så tråkigt.

Aja, nu är allafall dag 1 till sin ända. Har sovit mig förbi en del av den idag. Imorgon är jag ensam hemma med barnen heeela dagen och ska dessutom hinna med ett läkarbesök med dem?! Hur nu det ska gå. Förra måndagen gick ju helt åt skogen när vi hamnade på Viksjö vårdcentral. Idioter var vad de var. Vi ringde för att få tid och sa att vi ville gå dit för att få remiss till en ortoped. När vi kommer dig fick vi vänta i 45min först, sedan säger doktorn att han kan minsann inte skriva någon remiss. Utan han kan enbart skicka oss till en barnläkare som kan skriva en sådan. Va f"#¤n skulle jag komma hot då för?? Tror de att man har det som en hobby att ränna hos dokotn med 2 små barn? Kunde de inte sagt det på telefon så jag kunde gått till en annan doktor? Inte viste jag att vi inte fick träffa rätt från början?
Men imorgon ska vi få gå till en som jag hört massor av gott om och som dessutom hjälpt oss tidigare på telefon =)

Hoppas nu att jag orkar med detta ätande och allt annat som ska ske imorgon. Hoppades att få in ett träningspass oxå, men vet inte hur det ska gå? har ju dessutom telefonmöte på morgonen, då jag egentligen ville åka och träna, innan Jocke gick till jobbet..pust.

1 kommentar:

  1. Jag vet att det är jättetungt dom första dagarna. Jag tycker inte Du ska träna förrens om fyra eller fem dagar, när kroppen har gått över till ketonfasen. Då kommer Du att ha massor med energi som Du kan göra av med. Jag kunde inte sitta still på kvällarna :-)

    Skickar styrkekramar!

    SvaraRadera