tisdag 1 februari 2011

Vinnarna o Clinidermtävlingen!

Sådär, då har vi nu 4 st lyckliga vinnar som lottats fram i tävlingen som jag utlyst tidigare.
Cliniderm skönhetsprodukter handlade den om.
Det är pga av att jag är en Buzzador som jag fick chansen att lotta ut dessa provkit och själv testa på skönhetsprodukterna.
Jag lottade ut 3st kit här på bloggen och en av dem valde jag att lotta ut på min facebook sida. Mest för att sprida detta om Cliniderm lite.

Så de följande som vunnit är:
Malin Junghard
Maria Ålander
Linda Bruhn
Anna Majaniemi
GRATTIS !!Jag emailar er så att ni kan komma in med adresser för var posten ska skickas =D



Så, nu lite mina erfarenheter av de 3 produkter som jag provat:


ULTRA SOFT CLEANSING MILK FÖR NORMAL/TORR HY
En lätt rengöringsmjölk som effektivt avlägsnar smuts och make up samtidigt som den bevarar hudens fuktbarriär. Lämnar huden mjuk och len. Med parfym. Innehåller vårdande Provitamin B5.
Gör så här: Massera in på fuktad hud. Torka av med bomullsrondell eller skölj med rikliga mängder ljummet vatten.

Som jag skrev tidigare ÄLSKAR jag rengöringsmjölken. Den softar gudomligt men ändå inte starkt. Den är effektiv utan att man behöver gnuggar bort sminket tillsammans med huden under ;) Den känns inte torr efteråt heller. Så den tycker jag mycket om och kommer mycket troligt att fortsätta använda den även efter att denna stora flaska är slut.

AGE DELAY SERUM FÖR NORMAL/TORR HY
En dubbelverkande formula som omedelbart ger en synligt jämnare och slätare hy samt en ökad spänst och elasticitet över tiden. Stärker hudens skyddsbarriär och motståndskraft för att stå emot yttre påverkan och motverka framtida ålderstecken.
För optimal effekt, använd dagligen under dag- och nattkräm. Utan parfym. Innehåller Folsyra och Hyaluronsyra.

Age Delay serumet tycker jag personligen inte så mycket om då jag tycker att det svider i huden när jag lagt den på. Kanske är det så att det är meningen. Kankse är det så den verkar..men jag trivs inte så bra med det. Men, orsaken kan ju även vara den att jag har en väldigt känslig hy. Har ju hitills inte hittat någon bra kräm för att jag ofta tycker att de svider eller har äcklig koncistens.

ACTIVE PROTECTION DAY CREAM FÖR NORMAL/TORR HY
En dagkräm med antioxidanter som ger ett aktivt skydd mot skadliga fria radikaler.
Stärker hudens fuktbarriär för att bättre stå emot yttre påfrestningar. Lämnar huden mjuk och len med ny spänst. Med parfym. Innehåller antioxidanterna Ubiquinone och C-vitamin.

Samma här som på rengöringsmjölken. Jag älskar den. Doftar något gudomligt. Jag tycker att den är skön på huden. Båda ett applicera och efteråt. Den känns verkligen mjuk min skölpadshud efteråt och jag tycker mycket om koncistensen. Den kladdar inte, den klibbar inte efteråt. Det känns inte som om jag har ett lager av något på huden efteråt vilket jag kan tycka på många krämer, spec. när man rör huden med blöta fingrar kan man känna en hinna som börjar att klibba. Så känns det inte här!!
Jag kommer att definitivit fortsätta att använda denna krämen efter att denna tuben är slut.

Det jag tycker om på samtliga förpackningar är dessutom designen. JAg tycker den känns fräch, fin att stå i badrummet och enkel. Det är positivt. Sedan en av de viktigaste sakerna. JAg ÄLSKAR att det är små pumpflaskor hela bunden. Det känns hygieniskt och frächt. Behöver inte oroa mig att de kommer in skit i flaskorna, och det känns bra för en person som mig, som inte alltid är så flitig på att använda mina produkter så de tar inte slut meddetsammma..

Kan varm rekommendera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar