tisdag 15 februari 2011

AAjjj

Nu är det lite tidigt att rop "Hej" än. Men, kroppen har definitivt börjat att förbereda sig. Nu känner jag igen lite saker från när Alvin skulle komma.
Jag svårt att sitt, då kommer de lite förvärkar. Har börjat att springa på muggen precis som förra gången. Med Alvin så tog det 2 dagar med intensiva jobbiga kvällar/ förnätter för att till slut dag 4 födas. Undrar hur många sådanna kvällar/förnätter jag ska ha denna gången??
Än har varken slemmisen kommi eller vattnet gått.. så de e lååååååg väntan kvar. Pust.
Men när lillan rör sig är det inte det minsta skönt längst ned i magen, det riktigt värker. Jag har "mensont" i ryggslutet och magen. Fogarna smärtar och lederna värker...

Aja..några dagar kvar. Vore just snyggt om hon valde att komma den 17e. På Julius födelsedag. Den har han faktiskt all rätt att få behålla för sig själv!! Jag kommer o skämmas som en hund då.... Kan känna att det räcker att Alvin kom på Magnus födelsedag.. de här blir ju lite creepy om lillan dessutom komme den 17e...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar