onsdag 16 februari 2011

Lite bubbel

Måste erkänna att jag känner mig lite lurad med tanke på igår. Trodde helt ärligt att de skulle sätta igång nu, men icke. I morse mådde jag inte helt 100 så Jocke lämnade Alvin på dagis. Men sen sådär vid 10.30 tiden började jag må riktigt gott.
Så, resultatet..jag plockade ut alla gömda leksaker på hela nedervningen, under soffan, tv-möbeln, hallmöbler, under borden. Sen damsög jag. Svabbade golven. Damtorkade kök, plockade i o ur diskmaskin. Städade kylskåp och mickro och fläkt. Rensade i frysen hemma och stora i garaget. Sov 1 timme o hämta pluttas på dagis. Kramades med honom i över 1 timme hemma i soffan..myyyyyys!!!!
Nu ligger jag i badkaret o tar ett bubbelbad o skriver mitt första blogginlägg med mobilen. Blir nog en del ordfel pga. rättstavnings funktionen men strunt samma...
Sen blir de sova. Kram o god natt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar