lördag 12 februari 2011

Babyland ombyggnads rea

Idag for vi till Babyland en snabbis för att köpa extra bälten att fästa en bilbarnstol i mamma o pappas bil. Vi har nämligen en begagnad stol från jockes syrra, men de saknas fästbälten.
Så se, de visade sig att Babyland hade enorm rea. I stort sett allt som varit visningsex eller hängt i butiken var nerreat och de ordentligt.
Resultatet blev lite shopping som inte riktigt skulle gjorts än, men så småningom.
Bla. blev det bältena.
Tomme tippie nya nappar till flaskor (tyvärr fanns inga bra flaskor kvar =/ ) både till Lillan och till Alvin.

Flaskoborste till flaskorna

En svart Boob T-shirt


Regnskydd till dubbelvagnen

Så sist men inte minst, en ny skötväska till dubbelvagnen! Den är jag riktigt glad för. Skulle ifs. varit skoj med en med lite färg o form, men helsvart och rött invändigt är faktiskt heelt OK enl. min smak. O den har så många bra fack, o är rymlig =D Samt så följde det med en skötbädd som kan vara smart att ha i väskan.
En Skip Hop Duo Dubbel Delux.

Trotts att vi e lite fattiga nu känner jag mig riktigt nöjd med dagens inköp =D

1 kommentar:

  1. Jättefina grejer!! Jag vill också ha tommetippie-flaskor till lillekrutt.

    SvaraRadera