fredag 18 februari 2011

Mola mola mola

Har haft molverk hela dagen idag känns de som. Runt 12- 12.30 började molandet, "mensverkar" o så förverkar som kommer lite då o då. De är långt ifrån täta eller för den delen med samma mellanrum. Ibland blir det en 3-4 st efter varan o sen går det 1.5 timma. Men nu e jag trött på de här. Känner mig heeelt slut. Min kropp verker, min rygg värker. Magen gör ont o när lillan rör sig vill jag bara spänna fast henne med något så de inte ska göra ont!
Slemmisen har börjat kleta ut o med den en liiten blödning. Ringde förlossningen med de var även denna grav, inget att oroa sig för. Men lika bra att ringa o kolla kände jag.

Nu ligger jag i soffan o de var hela 25 min sedan sista förverken som ännu inte ens är sådär vidrigt kraftiga så man inte orkar med..
Så, min chansning är att om jag har tur så kommer hon o hälsar på någon gång början på söndag natten. Eller, de heter väl morgon då hihi...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar