fredag 10 februari 2012

PYSSEL !!!!!!!!!!!!!!!


Ååhh vad jag älskar att sy. Jag har helt glömt av hur roligt det är och hur bra jag mår av att få pyssla med det.
Min förra symaskin var i ett så dåligt skick att jag i slutet våndades att behöva använda den. Jag hade massor av idéer och skaparlust men varje gång som jag använde den så gick saker sönder. Tråden trasslade, gjorde hål i tyget, nålarna gick sönder flera gånger under tiden jag sydde. USch.
Det gav mig så dålig självförtroende att jag trots inköp av en ny maskin inte har sytt något på väääldigt länge. Jag tror att sist saken jag sydde med passion var Alvins möss.. så det måste ha varit 2.5 år sedan!!?

Men nu, nu är jag påt igen. :)

Känner mig DUKTIGT RINGROSTIG.. men det är bara att fortsätta. Har inget mönser och ser redan att strl. inte stämmer med vad jag tänkt mig, men jag fortsätter att sy så får jag helt enkelt göra en till efter denna. Vad det är skriver jag inte ut än.. först ska det ske. Så inte överrasknigen förstörs ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar