lördag 11 februari 2012

Body pyssel!


Sådär!; Nu har jag pysslat färdigt!! Vilken härlig känsla.
Det var skojjigt att återigen får funderar på hur, i vilken ordning ska jag göra för att få det att bli så som jag vill ha det.
Självklart som alltid finns saker jag skulle kunna ha fått till bättre, men men, i det stora hela tycker jag ändå att det blev fint.
Några sömmar i kanterna, speciellt i ändarna tycker jag skulle kunna ha blivit snyggare. Men ärligt, jag vet inte hur man gör?

Farfarsknäppningen på sidan fick en liten skavank som även den kunde ha blivit lite finare, men detta är min första farfarsknäppning någonsin. Även första gången jag satt kantband :-)



Nu ska vi bara kika om Mr Sixten faktiskt kan ha den på sig...
Jocke tyckte att bodyn blev lite bred så jag blev orolig och klippte lite extra..Vips så vart den mycket smal :-/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar