tisdag 14 februari 2012

Dansa min docka, medan du e unger..

när du blir gammal, blir du så tunger...


Sådär ja. Har alldeles nyss anmält Alvin till dansgrupp. Han ska få dansa 1 gång i veckan denna termin på FunkyKidz i Jakobsbergs sporthall. Ja egentligen är de väl lite spex o så men det ska bli såå roligt tror jag. Han som tycker om att spexa tror jag att detta kan passa. Ska bli roligt att ha en aktivitet tillsammans han och jag :)
Eftersom gruppen hade startat redan så fick vi lov att gå nu på lördag som första gång oxå. Så, på lördag kl 10. ska vi prova första gången, ska bli sååå spännande. :)

Som en extra lite grej så ska tydligen barnidolen Eric Sade uppträda på avslutningsshoven som kommer att hållas när terminen är slut. HIHI.. tänk att min lilla prins ska hålla i ett uppträdande :)

Förutom det så har jag ställt lilleman i gympagruppskö. Så får han testa det när han blir gammal nog och vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar