måndag 20 februari 2012

1 ÅR



Min lilla stora flicka fyllde hela 1år igår !!!!!!!

Hur kan tiden flyga så fort förbi utan att stanna upp och låta mig förstå att den springer iväg. Det är nästan lite oförskämt.
Det känns verkligen som att jag inte hinner med. Att se min lilla prinsessa mitt ibland alla sina gäster igår och må så gott av all uppmärksamhet kändes stundvis lite underligt.
För bara 1 år sedan var vi på BB där hon låg nyfödd i min famn. Alldeles ny och ingen hade träffat denna underbara lilla flicka tidigare. Då fanns inte en endaste tanke i mitt huvud på att hon en dag skulle kaninskutta omkring här på vårt vardagsrumsgolv, omringad av vänner och släkt och vara en egen liten person.

När jag tänker tillbaka till den dör första timmer direkt då hon föddes när jag höll henne i famnen. Alldeles naken med en liten handduk om dig blir jag sådär varm i hjärtat. Vilken skillnad på det där nyfödda lilla knytet och denna lilla fröken som satt i sin stol och skrattade mot sin födelsedagstårta med tofsar i håret!
Tänk att vi tagit oss ända hit, tänk så mycket som formar oss under ett helt år och så perfekt det kan sluta.

Jag hoppas att alla hennes framtida år ska vara lika underbara och fulla av kärlek, skratt och vänner. JAG ÄLSKAR DIG min flicka. Du är den absolut bästa dotter jag kunnat få!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar