söndag 19 september 2010

Rosa tider..

I fredags var det dags för ultraljud äntligen. Det visade sig att vi återigen blivit bakåtflyttade till v18+4. Aja.. de vet väl vad de talar om.
Så när är ankonstadtum satt till Alla Hjärtans Dag 2011 =D
Bebis så ut precis som sig bör.. alla saker fanns på plats och det var ju tur det. Bebis poserade fint och visade sig från sin bästa sida. Skillnade emot Alvin var stor. Först och främst så var det en lugn liten sak som låg där inne och vilade gott. Inte verkade ha lika mycket att göra som Alvin hade i magen. Sedan gjorde jag det som jag egentligen inte var så sugen på och är lite besviken att jag gjorde.. men Jocke måste få bestämma lite han med. Så nu vet vi att det ligger ett litet flickebarn i min mage o myser.
Så, om ca 4.5månader kommer rosa tider att träda in i detta hus. Hur gör man ??
Hur fostrar man en liten flicka?? Hoppas hoppas att jag kan vara en bra flickmamma...men ärlig talat.. lite nervös är jag..

1 kommentar:

  1. Hi hi hi! Vad var det jag sa, en liten tjej!
    Åhhhh så underbart, och du kommer bli en toppen tjej mamma oroa dig inte för det vännen.

    SvaraRadera