fredag 3 september 2010

Felbokning! Usch

Åååh så trött jag kan bli ibland.
Idag har vi fått mecka o trixa massor för att få ihop med med Ultraljud, Jockes grabbhelg som han rest bort på och barnvakt till Alvin.
Så, när vi änligen kommer fram till ultraljudet och kommer upp så kan de inte hitta vår tid. Efter lite meck sp ser de att vi har en kallelse till den 3e sep men att tiden inte är förren den 13e september. Pust.
Så nu är jag tillbaka till jobbet och inget ultraljud är gjort.. *pust igen*

Alvin är allafall halt magisk! Jag är så imponerad och älskar att umgås med honom. Titta på vad han hittar på om dagarna, hur han leker, utforskar, kommunicer, ja ALLT!
Saknar honom något sjukt om dagarna. känns så komstigt att efter 13 månader ja egentligen 22sådanna plötsligt inte vara med honom från morgon till kväll. Har jag tur får vi 2.5 timme på kvällen innan han dimper i säng. Min prins!!

STORT STORT GRATTIS till väldens bästa Edvin vill jag oxå ge som fyllde år igår! Hela 5år gammal.. herregud vad tiden rinner iväg!!!

1 kommentar: