måndag 27 september 2010

Nya Eccosar


Åhh.. nu vill jag att vädret ska braka samman och snön komma.
I lördags shoppade jag mina nya vinterkängor. LÖÖÖÖÖV
Underbara sköna, varma, bekväma, vattentäta o ja.. lite småfula HAHA..
Mina gamla fick lämna huset och hamna på tippen hos ECCO butiken. 3härliga år har vi penderat tillsammans. Eller ja, 2 härliga år och sedan började dem att läcka vid en söm när man var ute i slask för många timmar.
Så, jag gick till butiken o hoppades att få köpa mig en grym behandlig av något slag som skulle göra dem vattentäta igen. Men se, där är skillnaden på kvalité och kvalite.
Damen i kassan frågade om jag hade kvitto kvar.. "-Hmm, njae, någonstans borde jag nog ha det, men vet inte" Så, för att jag inte hade kvitto kunde jag inte få tillbaka fulla pengen på skorna. Men en juste 1000lapp på ett värdekort fick jag.
Så detta år fick jag lägga till 700:- och det blev ett par nya underbar skor som jag kommer att älska och umgås lika flitig med som de tidigare.
ECCO är grejjer det !!

Så, nu suktar jag på dem hör skönheterna.. men mina tjocka vader lär väl se till att de inte bosätter sig hos mig =(

1 kommentar:

  1. Nej du lilla söta. Liiite mer höst får det allt vara innan vintern kommer. Hörde dock på radio att kommande vinter väntas bli den kallaste på tusen år. Brrrrr

    SvaraRadera