söndag 14 november 2010

Ny barnvagn!

Så, på efterfrågan kommer här en bild på det nya "åket" som införskaffades igår.
En Urban Jungle vinter 2008 Baroque Edition.
Tycker att tyger var riktigt fint. Jag som inte är så vågad och vill synas för mycket får den fortfarande i diskret utformning men ändå inte bara helsvart =D



Men, det finns vissa små saker. Det ena bakhjulet är lite skadat så det ska jag byta ut helt. Imorgon är tanken bara jag får ihop det med tiden ;)
Handtaget har några mindre sprickor i gummit. Men det är inget stort och jag antar att det kan blir så när man använder dem.
Fick den för en bra peng så det känns fint, trots att det ska införskaffas nytt däck så kommer det vara en bra deal. ! =D

Ingen babyliggdel ifs. Men, nu har jag tur att fröken Theres Storm är så gullig och sagt att jag kan få låna deras =D JIPPI !!!!!
Så ska jag väl bara införskaffa en bumper, för jag är säker på att Alvin kommer att avsky den nya vagnen. Han ÄLSKAR sin bumperbricka på sin vagn, det är enda orsaken till att han accepterar att åka i vagnen. Han kan hålla i den o ställa saker på den ;)
Så behövs det nog lite babyregnskydd, men de hittas nog något på där med så småningom =P

Vad tycks`? Detta blir väl ett bra åk för mina 2 småttingar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar