onsdag 17 november 2010

Barnvagnen




Igår åkte Jocke iväg till butiken Bonti på Odenplan igår och shoppade det nya hjulet till vagnen. Samtidigt fick han tag i en bumper till den så nu kommer allafall Alvin att vara glad åt vagnen så gott det går.
Tydligen protesterade han inte det nya åkte igår när han fick testa den för första gången en snabbis på väg till affären. =D

Idag å andra sidan ska jag åka på vägen hem o shoppa en liggdel till vagnen. Hittade en på blocket ihop med ett regnskydd till den för en mycket vettig peng. Enda nackdelen är att själva locket fattas. Tjejjen kunde inte hitta det. Men strunt samma, jag kommer säkert allafall att använda en liggpåse och då är nog den överflödig. Så de bryr jag mig inte om. Annars får jag väl pyssla lite ;)

Så, sen är vagnen nog komplett med vad som behövs tror jag =D
Skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar