fredag 19 november 2010

goLITE BLU


When I´m feeling Blue... All I have to do.. is turn on the light on you!

Ja, då var den här. Min lilla goLITE BLU från Philips.
Jag ska nu under 1 månads tid testa denna lilla skönhet och se om min vintertrötthet och deppighet ger med sig.

För ett bra tag sedan gick jag med och blev en Buzzador. (Snälla om ni vill gå med, kan ni inte säga till mig så jag får sända en invite, eller meddela att nu gått med pga av mig. Min mailadress där är mirakelpyret@live.se)
En Buzzador är lite kort en person som testar själv, delar med sig att testa och sedan skriva ned sin/ andras funderingar och upplevelser av produkten.

Tidigare har jag testa bla. Pampers blöjor.
Denna gången testar jag denna lilla skönhet, som jag hoppas ska göra underverk mot min vinterttrötthet och deppighet.

Jag har ju sedan några år noterat att jag inte alls mår bra av denna mörka period i vårt avlånga land. Hela huset målas vitt, ljust. Inget ska vara mörkt o cosy, så som många har det under vintern. De vill tända ljus och njuta medans jag vill ha operationsljus hemma med vita väggar ;)

Förhoppningsvis ska denna lilla skönhet hjälpa mig att må bättre.
15-45 minuter om dagen ska det tydligen ta =D

1 kommentar: