torsdag 10 juni 2010

Sår i ögonen


Jag tror att jag fått frätsår i ögonen. Det svider som en tok nu...jag har gråtit hela dagen känns det som...
Har talat med veterinärer och väntar på Bo att ringa. Egentligen så är de så fjantigt att jag väntar på det samtalet. Som om han har något nytt att berätta...men på något underligt vis så hoppas man på att allt är en ond dröm och vi har tagit fel. Det är något simpelt fel som kan ordnas med en tablett...men jag vet ju att det inte är så....
Talade med Gunvor tidigare idag..och hon kommer hem till oss när de blir dags. Har kontrollerat allt det där med avgifter, kremering hur vi ska gå till väga o allt.. Fy fan de känns sjukt. Hur kan jag tala om att kremera min hund när han ligger bredvid o sover!!! Jag vill inte!

Nu ligger han allafall i vår säng och myser. Jag lät han gå upp o lägga sig där. Han är värd det. Nu får han ligga i soffan och sängen och äta skinka. Han är värd det..han ska ha det lyxigt den tid han har kvar..min allra mest underbar..

2 kommentarer:

  1. Önskar jag kunda göra något, säga något... kramar dig och tänker på er!

    SvaraRadera