torsdag 10 juni 2010

Orkar inte gråya mera...

Har inga hela besked än...Men Ozzys kropp håller nog sakta på att ge upp nu. Hans bakben har svullnat nu och jag har försökt ringa vetten. Men pga. sjukdom så är de stängd. Har lämnat medd.
Ringde vår närveterinär och hon trodde väl inte att han har så lång tid kvar. De han handla om timmar/dagar eller ja kanske 1 månad eller så. Vi vet inte. FY FAAAAAn.
Jag skulle ju ha 10 år!
10år har vi skakat tass på..jävla jävla sjukdommar. Det är inte rättvist att en så snäll, go och foglig hund ska behöva bli sjuk. Han visa inga tecken på stelhel i kroppe, han är smidig. Han leker och busar. Han störtbusade med Nova häromdagen och var som en valp på nytt. Han lekte med mig i förrgår på tomten en bra stund och var glad. Igår fick han en halvdag ensam med mig och jocke. Alvin var inte hemma. Vi åt frukost på en filt ute i trädgårfen alla 3 och Ozzy mumsade mackor. Sen lekte han med Jocke...
Hur faaaan kan han då vara så sjuk?? Hur kan ens kropp svika en så, och att han dessutom inte känner av det innan dagen för att lämna oss kommer?

Jag börjar att planera lite för den dagen. Hur och vem som ska få hjälpa oss att skiljas åt.. faan.
Tårarna bara rullar...fy fan..jag vill inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar