torsdag 9 december 2010

Livets små vändningar..

Jag sitter här på jobbet nu dag 3 och mår lite sådär.
Vet att jag personligen inte har en egentlig rätt att göra det, det är inte "mitt" problem och att därför säga att jag mår dåligt känns så egoistiskt. Men jag gör det.

Jag sitter här och tänker på en av mina bästa vänner och ett, för henne, jobbigt besked.
Egentligen, tror jag inte att detta är dåligt. Faktiskt innerst inne känns det lugnt och inget att oroas över. Men, det som gör mig ledsen är att jag vet att hon nu mår dåligt och är orolig. Jag vill inte det. Jag vill att hon ska må bar och vara lycklig och inte orolig..men, som den oroande person jag är vet jag hur enkelt det är sagt och hur svårt det är gjort.

Jag önskar att jag kunde ta hennes oro ifrån henne....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar