tisdag 28 maj 2013

Emilias underbara värld

Pratade med Emilia i köksdörren igår en stund och innan jag reser mig säger jag:
-Emilia, vet du om att jag älskar dig jätte mycket?
-Mm, ja äkka di osso ätte ykke! Du ä tööt mamma.
Så fick jag en underbar klapp på båda mina kinder och en omfamning...mammas hjärta smälte kan jag lova. ♡♥


Lillan min börjar bli stor och jag har inte skrivit nästan något om hennes utveckling. Usch på mig. Men fotografier och minnen får duga långt hoppas jag. 
Talet har kommit igång ordentligt hemma och hon säger i stort sett allt som man säger. Härmar varenda ord, och försöker uttala så gott hon kan. Man kan riktigt se hur hon över varenda minut, allt hon hör. Oss, Alvin, Tvn eller någon på gatan. Riktigt roligt och mysigt att lyssna till detta barnsliga lilla eko som hon är

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar