söndag 3 juni 2012

Train Along

Som jag skrivit tidigare så pysslar jag massor. Har alltid varit kreativ och att baka och sy är nyvunna hobbys som jag njuter vansinnigt mycket av. Det fina med 2010 talet är att allt finns på internet, vad man än söker, även jämlika tokar som jag ;)
Det finns många sy-/ tyg-/ bak-/barnprylar- grupper. Själv är jag med i några olika som jag kikar och får inspiration av ibland. Jag hänger dock mycket flitigt med mina flickor i "Sew Along hos Karinottilia". Underbart roligt att sy saker i grupp är det!  Senaste sew alongen var en BH, men mer om det kan ni se i min PYSSELBLOGG (nästa projekt är en liten plånbok).

Denna lilla syjunta som jag älskar att hänga i dagligen har precis haft lite offtopic om träning. Då flertalet av oss är mammor kände många att deras muskulatur inte är som den borde. SÅ, nu har en av tjejerna dragit igång ännu en liten grupp daglig träning. Vi ska alla göra en övning om dagen som bestäms så ska vi bocka av att det blir gjort. :-P
Vi startar nu på måndag den 11/6. Ska bli spännande att hänga med. Får se hur det går men det ska nog blir skoj. Jag smygstartade idag och körde lite plankan för min dåliga hängmage :-S
Hejja lite på mig nu :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar