onsdag 26 oktober 2011

Platt fall

FY!!!
Vilken ångest.. idag trillade Emilia ned från Alvins säng när jag skulle lägga barnen att sova. Det gick så fort o Alvin busade till och Emilia bara for i backen. Hon blev inte så enormt ledsen. Lite gråtig men gick ändå snabbt att trösta. Så, nu får jag inte gå och lägga mig till kl. 02 i natt allafall. Jag måste kontrollera min lilla flicka någon gång i timmen. Killa henne lite o se om hon reagerar. Så hon inte har fått en hjärnskakning och sover på den..fy!:
Sådan otrolig ångest över vad som hänt...att jag inte hann reagera och fånga.

Så är Jocke på jobbresa till Riga dessutom. Jag har inte sovit sedan 04.20 i natt då Emilia vaknade..sen vaknade Alvin o hon somnade om. Men jag fick vara vaken. Haft migrän hela dagen ensam hemma... skulle verkligen behöva sova idag.. men, ICKE.. :/
Men skulle ALDRIG förlåta mig om något hände och jag sov.

...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar